zdravim vas vsechny..... potreboval by sem se zeptat jestli nahodou nekdo nevy nejakou firmy ktera by mohla nachipovat xsaru 1.8i ??????????
zdravim vas vsechny..... potreboval by sem se zeptat jestli nahodou nekdo nevy nejakou firmy ktera by mohla nachipovat xsaru 1.8i ??????????
Pokud jsi ochotný dát 10000Kč, tak třeba tady .link. Škoda, že nemáš HDi, s tím se dá pohrát víc. Pokud ještě nemáš sportovní filtr, doporučuju od KN, osobně mám v XM.
Pokud jsi ochotný dát 10000Kč, tak třeba tady http://www.maxpower.cz/index.php?chiptuning=16/automobilka-/11/vykonnostni-tabulky/XSARA ;-) Škoda, že nemáš HDi, s tím se dá pohrát víc. Pokud ještě nemáš sportovní filtr, doporučuju od KN, osobně mám v XM.
Ahoj chci se zeptat jaký je rozdíl mezi svíčkou za 90kč a touhle za 500?
děkuji za odpovědi.
410kč...
--
Ahoj , mám Yamahu YZF R125 a chci z ní dostat co jen to pude . poraďte - nejaky lepsi svičky ... atd ? Jsem začátečník
Mám doma jemně perlivou Matonku , jak se z ní mám ožrat ?
ale v skutocnosti, poznam jedneho cloveka co sa tymto zaobera, skus: .link.
nechcem byt zly, ale to je asi ako toto:
Ahoj chci se zeptat jaký je rozdíl mezi svíčkou za 90kč a touhle za 500?
děkuji za odpovědi.
410kč...
--
Ahoj , mám Yamahu YZF R125 a chci z ní dostat co jen to pude . poraďte - nejaky lepsi svičky ... atd ? Jsem začátečník
Mám doma jemně perlivou Matonku , jak se z ní mám ožrat ?
ale v skutocnosti, poznam jedneho cloveka co sa tymto zaobera, skus:
http://www.c5club.cz/profiles/Petr2%2C2HDi.html
sportovni filtr mam..... nechal sem si udelat i svody na fejfuk.... mno a potreboval sem zeptat na te chip no... dobry dik ja to zkusim ... mrknu se... s tady tim sou problemy dost no s tou 1.8i no
sportovni filtr mam..... nechal sem si udelat i svody na fejfuk.... mno a potreboval sem zeptat na te chip no... dobry dik ja to zkusim ... mrknu se... s tady tim sou problemy dost no s tou 1.8i no